Tuesday, March 29, 2005

Franse stinken...

...Niet alleen uit hun mond, maar ook hun toetsenboorden.. symbolisch dan, wqnt ql die toetsen witten door elkqqr.

Verder gaat alles goed. Alles heeft laatste tijd ook perfect op elkaar aangesloten. Eerste Stine naar Boston en ik naar Nederland om de reis naar India voor te bereiden en precies nog even mijn verjaardag te vieren en wat familie en vrienden te zien. Ook nog even wat geld bij elkaar verzameld door mijn vervanger op mijn werk wat in te werken. Toen weekje gewintersport in Les deux alpes. Alwaar ik met mijn snowboard een niet overtroffen en zeker geen schamele snelheid heb behaald van 85,2 km/h. Alleen Sander wist dit met zijn skies te verbeteren met een snelheid van 102 km/h. Hopelijk houden we het jaarlijkse weekje wintersporten nog lang vol met zo'n groep. Super gezellig. Nu een weekje klimmen in Chateauvert in Frankrijk. Binnenkort volgen er foto's.

No comments: