Tuesday, April 05, 2005

Alleen verder

Afscheid genomen van George, Herre, Frans. Met hun en nog 8 anderen hebben we nu een week klimmen achter de rug. Ondanks dat ik dit jaar bijna niet geklommen heb, heb ik er toch aardig wat moelijke routes uit weten te persen. Mijn eerste 7a+ on sight en ook een 7b en 7c red point. Super dus.

Voor het eerst sinds mijn terugkeer naar Nederland ongeveer 4 weken geleden, ben ik weer alleen zonder verdere afspraken en zonder nauwkeuig doel of tijdspad. Eergisteren reed ik vanaf Chateavert via Cannes en Monaco Italie binnen. In Bussana heb ik overnacht in de auto aan zee. In Monaco ben ik nog staande gehouden door de politie. Ze vonden dat ik te non-chalant reed. Hoe leg je dan uit in het frans dat je eigenlijk een enorm goeie coureur bent en volop geconcentreerd bezig bent met rijden terwijl je de chickas in de Cabriolets uitcheckt. Maar niet geprobeerd ook. Alles was goed. Dat ik als Nederlander in een Franse auto reed, die eigenlijk van een Deense is, was geen probleem. Op zich is dat wel geruststellend.

Van Bussana ben ik gisteren door gereden via Genova naar Desenzano aan het Gardameer. Hier heb ik weer heerlijk overnacht in de auto. Vanochtend werd ik daar wakker, met het zonnetje opkomend vanuit het meer. Na een rondje Gardameer via Limone sul garda en Torbole, ben ik naar Venezie gereden. Hier ga ik morgenochtend wat herhalingen krijgen van mijn vaccinaties en daarna ga ik het stuk van Venetie in waar je niet met de auto kan komen en daar een beetje rond kijken.

Foto's laten helaas nog op zich wachten, omdat in die crappy internet cafees ik me usb thingy niet kan aansluiten. Er komen dan foto's van de wintersport in Les deux alpes, klimmen in Chateauvert en van de laatste paar dagen ook.

Later meer.

1 comment:

Anonymous said...

He Chris,

Heb jij nog steeds je italiaanse nummer en zo ja welk!

Succes,
Marcel