Friday, February 03, 2006

Snel door naar Cambodja

Nou, we zijn in Vietnam aangekomen. Maar om te zeggen dat we daar echt blij mee zijn?! Ik kan best tegen een portie chaos, maar die mensen hier zijn gewoon irritant, asociaal en compleet ik- en geldgericht. Tuurlijk, ze proberen ook alleen maar wat geld te verdienen, maar dat is in de omringende landen ook en die mensen houden het leuk. Wil en ik maken er sowieso wat leuks van, maar we besteden onze tijd liever in een ander land.

We zijn nu in Nha Trang en gaan even wat ontspannen op het strand. Gisteren in Hue geweest. De citadel bezocht. Echt heel mooi! Morgenavond vertrekt onze bus alweer naar Ho Chi Min (Saigon). Daar zullen we waarschijnlijk niet al te lang blijven. Nog even een legerbroek proberen te vinden voor een verzamelaar (neef van Stephanie). Dan gelijk door naar Cambodja, waar we Phnom Penh en Ankor Wat zullen aandoen om zo rond de 10e weer in Bangkok te zijn. Daar gaan we onze pakken passen en zullen eraan wat fijnafstemmingen gedaan worden. En dan op de 12e?.....Lekker vliegen! Naar Koh Samui. Pakken we weer lekker de boot naar Koh Phangan of Koh Tao en dan gaan deze jongens eens lekker bekomen van al dat gereis. Dat hebben we wel verdiend. Ook een beetje duiken enzo.

Dan op de 18e vliegen we terug naar Bangkok, halen we onze pakken op, kopen we nog wat geinige dingetjes misschien en hops weer terug met de meest veilige maatschappij waarmee ik tot nu toe gevlogen heb; El Al. Echt enorme controles en ondervragingen gehad op de heenweg. Niks mis mee.

Toch verteld dat we in Vientiane in Laos ene Jeremy ontmoet hadden die ook uit Capelle komt en die Wilco goed heeft gekend? Kwamen we gisteren in Hue Natalie Ooms met haar man tegen. Gewoon in het restaurant waar Wil en ik wat wilden gaan eten. Wat een toeval!

We gaan eens even het strand opzoeken en ook een hotel en ter vermaeck: beetje voorpiepende vietnamezen weer terug naar achter ons in de rij duwen enzo :)

1 comment:

Nicola said...

he chris,

volgens mij hebben die controles en ondervragingen te maken met het land waar je heen vliegt en niet met de maatschappij.
Maar ik ben in iedergeval blij dat El Al je zo bevalt.
hihi kuzje van je zusje