Thursday, May 12, 2005

Klimmen in Josite



Plannen zijn gewijzigd. Ik ga de paraglide cursus niet doen. Hij
was nog niet begonnen dus ook niks betaald nog, maar wel een gratis
tandem sprong gehad. Gisteren heb ik wat superaardig jongens uit
Israel ontmoet en een iemand uit frankrijk. Met zijn vieren gaan we
naar een klimgebied 20km ten westen van Antalya. Jositu. Daar blijf ik
ongeveer een week en daarna ga ik naar Antalya om mijn GPS die inmiddels gerepareerd is af te halen op het postkantoor.

De paragliding vond ik toch minder spannend dan gedacht, kostte 650
eur en degene die de cursus gaf had het heel druk, dus ik had het
misschien niet eens af kunnen maken. En nu kan benzinekosten delen wat ook weer besparend is. Daarnaast wilde ik eigenlijk heel de tijd weer wat klimmen. Dus alles valt toevalligerwijs weer op de goede plaats.

Ik ga nu rijden. Ik had een hele leuke foto willen plaatsen, maar me kabel zit ergens diep weg. Plaats ik snel bij.

No comments: