Friday, February 18, 2005

Vervolg

  • Werken aan vlieger.
  • Veel op bezoek geweest bij vrienden van Stine.
  • Meer geklommen en ook gezwommen.
  • Waterpijp gerookt.
  • Een aantal keer naar Kopenhagen geweest met de fiets.
  • Deens songfestival gekeken met stel vrienden van Stine.
  • Gesnowboard op een helling waar we ook een schans hebben gemaakt. Het heeft hier 2 dagen enorm gesneeuwt.
  • Bertje en Henk van Hans Teeuwen gekeken met Stine. Lachu.
  • Sneeuwpop gemaakt. Een grote natuurlijk.
  • Gisteravond naar het nieuwe opera gebouw van Kopenhagen geweest om de voorstelling Aida te zien. Halverwege zijn we weggegaan, want het was een beetje statisch allemaal en we hadden staanplaatsen.

Nu ga ik de vlieger afmaken, want dit weekend ga ik naar het eiland Fanø waar ik oa de vlieger ga uittesten enzo. 1 maart vliegt Stine naar Boston en ga ik met haar auto naar Italie en daarna naar Frankrijk om te wintersporten. Nieuwe foto´s volgen snel. Het zijn er niet al te veel, omdat mijn camera een week kwijt is geweest.

No comments: