Wednesday, June 08, 2005

Meer Tehran



Ik ben erachter gekomen dat de meest gastvrije mensen in Iran wonen. Al verschillende malen is me onderdak en eten aangeboden. De meeste van jullie zullen misschien denken dat hier wat achter schuilt, maar als je het zelf zou ervaren, weet je dat het oprecht is. Gisteravond ben ik in een studentenhuis uitgenodigd, waar we gekookt en gegeten hebben. Ik heb er ook overnacht.

Mijn visa voor Pakistan is goed gekeurd. Ik moet er echter mijn paspoort 3 dagen voor inleveren. En in die tijd wil ik precies naar de grens (waar ik mijn paspoort nodig heb) gaan om proberen mijn auto op te halen. Ik ga nu dus eerst mijn auto ophalen met een door de studenten geschreven brief in het Iranees (farsi) en daarna terug naar de ambassade van Pakistan hier in Tehran om mijn paspoort te geven. 3 dagen daarna heb ik dan mijn visa voor Pakistan.

Hoop geregel, maar ik ga er niet over zeuren hoor, want daar kwam ik tenslotte voor; uitdagingen..... :))

1 comment:

Anonymous said...

Klinkt inderdaad als een uitdaging..Maar uitdagingen heb je hier ook hoor..

Zo heb ik kortgeleden geprobeerd ál m'n vuile vaat in één keer in de vaatkasser te passen en meten. Ik weet 't, het is een tikje 'rad', maar hé..Ik had er tijd voor gepland en ik deins ook niet terug voor een beetje thrillseeking!..!

:)

George