Saturday, April 30, 2005

Verder



50 Euro armer en een stempel rijker ben ik nu, na bijna 20 dagen Istanbul, klaar om te gaan. Mijn visum voor Iran is geregeld. Eergisteren heb ik nog een leuk meisje ontmoet. Olga komt uit Oekraine en studeert nu fotojournalistiek in Istanbul. Gisteren zijn we samen wat door Istanbul gelopen en heeft ze me een hoop verteld over fotografie en composities. 'No rules' is een van haar regels. Ik denk dat het zijn weerslag wel zal hebben op de foto's die ik ga maken.

Hierboven zie je een foto, die ik heb omgebouwd tot een ansichtkaart. Oh well. Morgenochtend vertrek ik van Istanbul via de westkust naar het zuiden

1 comment:

Anonymous said...

Hé Chris,
Leuk om te lezen over je avonturen, en fijn dat het goed met je gaat, buiten het feit dat ze je (proberen te) naaien. Ik heb net van George de foto's en filmpjes van Chateauvert ontvangen, erg leuk om te zien! Ik vond het leuk om met je te klimmen, en heb mede door jou weer een reden om er nog eens terug te gaan (project la voix de son double maître).
Godspeed!
Gr. Floriaan